Wetter

Durchsuche Foren

(Erweiterte Suche)

Benutzer Online
Momentan sind 93 Benutzer online
» 0 Mitglieder
» 93 Gäste

Aktive Themen
Best Piccolo Trumpets Rev...
Letzter Beitrag von: qeleli
Gestern 12:19
» Antworten: 0
» Ansichten: 102
lo faccio come scarpe
Letzter Beitrag von: Labi1995
17.05.2019 03:42
» Ansichten: 216
[url=http://www.cheapth...
Letzter Beitrag von: lxd123456
17.05.2019 03:24
» Ansichten: 173
how to set up a stone qua...
Letzter Beitrag von: luckhoney
16.05.2019 09:21
» Ansichten: 300
philliplindsayjersey
Letzter Beitrag von: Shifangjing
16.05.2019 03:38
» Ansichten: 310
Celestoderm buy shop flor...
Letzter Beitrag von: NobZosy
16.05.2019 03:35
» Ansichten: 328
philliplindsayjersey
16.05.2019 03:33
» Ansichten: 246
cheapairmaxshoesfromchina
16.05.2019 03:30
» Ansichten: 239
ezekielelliottshop
16.05.2019 03:26
» Ansichten: 258
wholesale-airmaxonline.co...
16.05.2019 03:06
» Ansichten: 238

Antwort schreiben 

Themabewertung:
  • 0 Bewertungen - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
at han skyldte mindst
23.04.2019, 07:51
Beitrag #1
at han skyldte mindst
Tidligere i dag gik jeg igennem en video, jeg har fra Boston Marathon 2010, med det form?l at finde et klip af en barfodtl?ber (jeg vidste jeg havde en, men havde ikke fors?gt at sejle gennem lange str?kninger af video for at finde Hej M). Efter lidt s?gning fandt jeg den video, jeg ledte efter (billedet ovenfor siger meget i sig selv - se p? disse f?dder!), Og jeg besluttede Nike Air Max 2017 Femme at redigere sammen et par klip, der vil give dig en god f?lelse af En del af variationen vi ser i form, n?r du bev?ger dig v?k fra eliten. Alle l?bene i videoerne nedenfor k?rte i l?bet af 3:00 pace p? dette tidspunkt i l?bet (mile 17,5, lige f?r tur fra Washington St. p? Commonwealth Ave.), s? alle er meget st?rke l?bere. Bem?rk, at jeg med vilje besk?rede videoerne, s? hovedet ikke kunne ses. Jeg kommer til at forlade min kommentar her til et minimum - bare se videoerne og velkommen til at dele dine tanker om, hvad du ser. Jeg vil f?lge op med lignende video fra et rekreativt niveau 5K om et par dage. Hav det sjovt! New Balance kontaktede mig og bad mig om at tage ned de fotografier, jeg havde sendt - tilsyneladende sprang nogen i firmaet pistolen ved at frigive videoen tidligt (de bad Frunning om at fjerne videoen ogs?). Skal www.melanieo.fr have mere info i august - hold dig opdateret! En twitter ven (tak @ glin23!) Advarede mig til dette indl?g p? den hollandske l?bende Nike Air Max 97 Womens blog Frunning. I indl?gget diskuterer forfatterne tre nye nul drop sko i New Balance Minimus lineup, der skal udgives i 2012. Udover at levere billeder inkluderede de denne video, hvor New Balance diskuterer detaljerne omkring designet af de nye modeller . Jeg har f?et e-mails fra folk, der har set dem (tilsyneladende repr?senterer reps dem i butikkerne), og tidlige rapporter er yderst positive. Ser frem til at give dem en pr?ve, da mine kirurgisk modificerede MT10'er er blandt mine yndlingssko lige nu! I kommentarerne efter mit seneste indl?g om fodstr?gsm?nstre af l?bere fra dagen f?r den moderne l?besko spurgte nogen om jeg havde nogen video af Abebe Bikila's skridt. Efter lidt s?gning p? YouTube Nike Air Max 95 Femme kom jeg over det f?lgende klip - spring til 1:15-m?rket, og du f?r en rigtig flot visning. I videoen synes Bikila at udvise en meget Nike Air Max 90 Hombre mild h?lstrejke i hans Puma sko p? vejen at s?tte marathon verdensrekord i 1964 Tokyo Olympics (m?ske nogle midtfoot strejker blandet i for god m?lestok). Beviset, hans form ser ellers ud til at v?re fejlfri - ingen overstridende her - men det viser bare, at selv en stor l?ber, der vandt en barfot i olympisk maraton (1960 i Rom), kan v?re en "h?l angriber" ved den tekniske definition af s?tningen. Hvis du ikke tror p? mig, skal du downloade videoen ved hj?lp af keepvid.com og g? til frame for frame. En anden interessant post, tak. Ikke alle h?l strejker er de samme, det er helt klart! Jeg spekulerer p?, om fra m?leplade m?linger, om nogen har fors?gt at korrelere den forbig?ende slagkraft til b?jningsgraden Nike Air VaporMax Dam i benet i det ?jeblik, hvor den f?rste jordkontakt er? Selvf?lgelig er det i overensstemmelse med din forudg?ende post den Nike Air Max TN Mujer forbig?ende slagkraft, selv om den er h?j, sandsynligvis meget lettere f?dt via muskelv?v end knogle, brusk og ligament (som det ville v?re tilf?ldet med mere af et lige ben ved p?virkning). Det ville ogs? v?re fascinerende at unders?ge forskellene i Bikalas l?b mellem hans barfods olympiske marathon i l?bet af 60'erne og denne fremragende '64 shod footage (jeg ville spekulere p?, at han skyldte mindst en del af de 4 minutter hurtigere Shod Tokyo-pr?stationer p? grund af lidt forl?ngelse af hans skridt ved at stole p? h?lens elasticitet af hans Puma-sko.) Baseret p? min egen observation af 1000+ slow motion-videoer af l?bere, er det blevet ret klart for mig, at ikke alle h?l strejker er skabt lige. Der er www.charleedrew.co.uk et spektrum fra ekstreme dorsiflexion til meget milde landinger som Bikila's (se billedet nedenfor), og m?ske er det tid, vi stopper Nike Roshe Run Mujer sammenklumpning dem alle sammen i en kategori. H?l sl?ende er et spektrum, som er forfod sl?ende, og andre aspekter af, hvad lemmerne g?r kan v?re lige s? vigtigt. At studere l?bende form har v?ret en konstant l?ringsproces for mig, og hvis der er en ting, jeg er kommet til at forst?, er det, at variationen er voldsom, og s? meget som Amby Burfoot foreslog i en nylig indl?g af hans egen generaliseringer om s?rlige aspekter af form b?r laves med forsigtighed.
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
Antwort schreiben 

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste